vrijdag 19 juli 2013

Frankrijk!

Hallo!

Mijn volgende avontuur was in Frankrijk! Reisgezel moest daar naartoe voor haar werk, en natuurlijk moet ik dan mee!

Terwijl we moesten wachtten wou ik graag vliegtuigen kijken,
de vorige keer dat ik in zo een groot ding heb gezeten was ik namelijk een klein beetje bang en Reisgezel vertelde me dat ik dan mijn oogjes dicht moest doen dus heb ik niet goed gekeken, na een tijdje was ik niet meer bang hoor! Ik ben en blijf natuurlijk een avonturen konijn!
 
Eenmaal in Frankrijk moet ik me natuurlijk wel bijpassend kleden!
 
 
Lekker relaxen in de zon

 
Dit gebouw vond ik heel mooi en ik wou er graag mee op de foto, dit vond Reisgezel goed.


 Ik heb ook weer nieuwe vriendjes gemaakt!
 
 
Samen met mijn nieuwe vriendjes ben ik ook wezen eten
(En deze lekkere cocktail gedronken!)
 
 
Hallo dames, wat lezen jullie daar?... O, laat maar het is in het Frans...
 
 
Ook heb ik Charlie Chaplin ontmoet!
 
 
 
Ook in het restaurant maakte ik een nieuwe vriend, samen met deze
aardige meneer heb ik een paar liedjes gezongen!
 
 
Goeiemorgen! Tijd voor een Frans ontbijt!
 
 
Oeps ik bedoel lunch... (Maar waar was het ontbijt dan?)
 
 
 
 
Ik vond het heel gezellig in Frankrijk, maar vond het wel een beetje jammer dat ik niet naar Disneyland mocht, we zaten aan de andere kant van Frankrijk en omdat Reisgezel moet werken had ze daar geen tijd meer voor, maar misschien ga ik in de toekomst wel naar Frankrijk! Wie weet, voor een avonturen konijn is alles mogelijk! Mijn volgende avontuur is weer in Nederland! Tot dan en bonjour!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten