donderdag 4 juli 2013

Zwolle!

Hallo Allemaal,

Zoals ik al eerder zei is mijn avontuur nu wat dichter bij huis, en minder dramatisch dan het eerste. Met Reisgezel en Maker ben ik in Zwolle naar de Handwerkbeurs geweest, daar hadden ze allemaal verschillende hobby's, haken, breien, boduren, punniken en nog veel meer.

"Hm, volgens mij moeten we hier zijn!"

 
Wow wat is borduren lastig! Maar wel heel mooi!

 
Weer vriendjes gemaakt!

 
Op de snuffelmarkt had ik het ook naar mijn zin, maar ik werd bijna gekocht!
Dat vond ik minder leuk omdat ik het veel te gezellig bij Reisgezel heb!

 
Ik in een koffiepad lade

 
Mijn avontuur in Zwolle was niet erg spectaculair, maar het is wel weer iets wat ik als avonturen konijn gezien heb, ook mijn volgende avontuur is in Nederland, maar ik zal nog vaker met het vliegtuig vertrekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten