vrijdag 15 november 2013

Daar was ik weer!

Hallo lieve mensen,

Sorry dat ik heeeel erg lang niet van me liet horen, de Maker was het wachtwoord van haar account kwijt en nadat ik haar heb uitgelegd hoe het werkt kan ik jullie weer schrijven. Ik heb genoeg meegemaakt in de tussentijd, dus dat komt er allemaal aan!

Laat ik weer even rustig beginnen; De Maker's zus heeft een paard, en daarop heb ik rijlessen gehad!


Ik moet toegeven dat het wel even spannend was; een Fries paard is best groot voor een konijn!


Al snel ging ze lopen, ik hield me heel goed vast!

  

...En voor ik het wist gingen we in galop!

Wat gingen we hard! Ik had het gevoel dat ik in een raceauto zat! 
De Maker keek toe en moest ontzettend lachen, mijn oren hobbelden alle kanten op!


Maar al ging ik nog zo hard, ik vond het best leuk! Ik voelde me net een cowboy!


Vandaag was een kort verhaaltje, ik moet weer even inkomen in het schrijven, maar ik zal weer actiever worden!

liefs, Knijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten