donderdag 11 juli 2013

Velp en Eibergen!

Hallo Allemaal,

Mijn volgende avontuur was in Velp en daarna gelijk door naar Eibergen, maar daar had ik het niet zo leuk!
Reisgezel en haar man willen verhuizen, dus ze waren huizen kijken, en ik mocht mee!


Onderweg heb ik een nieuw vriendje gemaakt
 
Bij een huis wat Reisgezel mooi vond

 
Samen even lunchen, en dan naar Eibergen met een wortel voor onderweg!

 
Hmmm lekker smullen van mijn wortel, toen we in Eibergen waren gingen we op bezoek bij kennissen van Reisgezel, hun hebben heel veel dieren, dus daar wou ik vriendjes mee zijn, dat verliep niet zo goed...
 
 
 
Help Reisgezel! Ze stelen mijn wortel!! Gelukkig kon Reisgezel nog net mijn wortel (en mij) redden!

 
De kuikentjes waren wel aardig, ze piepten heel lief naar me en ik heb een liedje voor ze gezongen.

 
He joh niet zo dichtbij me! Ik vind je een beetje eng!

 
Al met al vond ik het niet zo leuk daar, maar Reisgezel zei dat het normaal gesproken veel leuker is daar, dus dat geloof ik dan maar, de volgende keer pak ik mijn koffers en vlieg ik weer mee met Reisgezel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten