maandag 1 juli 2013

Zwitserland!

Hallo Allemaal,

Laat mij als eerste het grootste drama uit mijn leven vertellen.
De Maker had me al een tijdje klaar liggen, en mijn drang naar avontuur werd met de dag groter. Toen vertelde mijn Reisgezel aan de Maker dat ze naar Zwitserland ging, en ik ging dus mee! De Maker gaf me aan Reisgezel, en toen de Maker s'avonds  met mijn Reisgezel sprak was het eerste wat mijn Reisgezel zei: "Er is wat ergs gebeurd..."

Wat is er gebeurd?

Klaar voor de reis!



Reisgezel had me kant en klaar liggen in haar koffer, de reis kon bijna beginnen. Reisgezel had me in de koffer toen de bel ging, toen ze terugkwam trof ze me zo aan:


Mijn oogjes waren eruit! Ze schrok enorm! Niet alleen voor mij, maar ook was ze bang om het aan de Maker te vertellen. Wie was de dader?



Dit was mijn aanvaller, het is een ontzettend goed opgevoed hondje, maar dit was haar eerste echte misdaad. Reisgezel was best boos op haar, maar banger was ze om het te vertellen aan Maker.
De Maker was een klein beetje boos op het hondje, maar kwam gelijk met haar konijnen EHBO-kit naar beneden en Reisgezel heeft me toen gemaakt, opnieuw was ik klaar voor de reis.

 
Ik met nieuwe oogjes in de trein.

 
Op Schiphol hielp ik Reisgezel naar een plekje waar ze koffie kon drinken
(en ik wou een wortel eten!)



 
Wat een enorm groot vliegtuig! Ging ik daar mee naar Zwitserland? Ik kon het nauwelijks geloven.
 
In het vliegtuig maakte ik een vriendje, de moeder vroeg aan
Reisgezel of ze bang was voor vliegen en me daarom vasthield!

 
Na de lange reis moest ik even uitpuffen in het hotel
 
 
Wow wat een grote motor! Daar moet ik op klimmen!

 
Oeps! Niet zo een goed idee!



Nieuwe vriendjes gemaakt!
 
Met Reisgezel en mijn nieuwe vrienden heb ik Sushi gegeten: in het midden van de tafel was een lopende band met allemaal bordjes met lekkere dingen die je kon oppakken en naast de tafel op een plateau zetten om te zien of je het lust.

 
Die lopende band was te verleidelijk voor me en ik moest een rondje mee!



Help! Ik smaak heel vies!
 
Na al deze spannende avonturen was het tijd om weer naar huis te gaan, Reisgezel heeft deze foto van me gemaakt, en stopte me in de terug in de koffer.

 
Toen Reisgezel weer ging lopen kon ik mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en keek even naar buiten om voor de laatste keer Zwitserland te zien en gedag te zeggen tegen de huisjes. Door een hobbel in de weg verloor ik mijn evenwicht en viel uit de koffer. Gelukkig kon ik me vastgrijpen!
 
 
Na een paar meter bedacht Reisgezel dat de koffer wel erg zwaar reed en keek ze, en zag me hangen! Gelukkig was ze net op tijd want veel langer had ik me niet kunnen vasthouden. Ik was een beetje zwart, maar verder oke.
 
Dat waren mijn avonturen in Zwitserland. De volgende keer is mijn avontuur wat dichter bij huis!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten